Helpdesk 0886 377 277 / contact@happycheck.nl

Ma - Zo 14:00 - 15:00 en 17:00 - 18:00
Helpdesk 0886 377 277

contact@happycheck.nl

Bijlmerdreef 434C, Amsterdam

Disclaimer.

Belangrijk om te weten: wat kunt u van ons verwachten?

Betrouwbaarheid van de testuitslag
De testtechnologie die onze partnerlaboratoria voor Covid-19 diagnostiek hanteren is zeer geavanceerd. Het RIVM heeft deze technologie gevalideerd. Testuitslagen zijn daarom dus in verreweg de meeste gevallen zeer betrouwbaar. Toch bestaat er altijd een kleine kans op een “vals positieve” uitslag (de uitslag geeft besmetting aan, hoewel u in werkelijkheid niet besmet bent) of een “vals-negatieve” uitslag (de test vindt geen bewijs van besmetting, hoewel u wel degelijk besmet bent). Geen enkele testtechnologie kan dit soort vals-positieve of vals-negatieve testuitslagen volledig uitsluiten. Uw testuitslag biedt dus geen 100% zekerheid.

Wat als de test geen uitslag geeft?
In sommige omstandigheden levert het monster dat wij van u afnemen een niet-te-bepalen uitslag op. Dit kan bijvoorbeeld als u recent alcohol heeft gedronken, als u recent bepaalde soorten medicatie mondeling heeft ingenomen, als u vóór de test met sommige merken mondwater heeft gespoeld, of wanneer sprake is van andere verontreinigingen in de mond-, keel- en neusholten. In dit soort gevallen bieden wij u zo snel mogelijk een tweede test aan. Wij spannen ons in dat geval ook in om de uitslag van de tweede test tijdig aan u beschikbaar te stellen, maar kunnen dat helaas niet garanderen.

Hoe ontvang ik mijn testuitslag en (Non)COVID-19 Certificaat?
De uitslag van uw test ontvangt u per sms en per email. Heeft u ook een (Non)COVID-19 Certificaat besteld? Afhankelijk van uw testuitslag sturen wij u uw certificaat tegelijkertijd per email. Het (Non)COVID-19 Certificaat vermeld of uw testresultaat negatief of positief is. Niet te bepalen is een mogelijk testresultaat bij de antistoffentest.

Wanneer ontvang ik mijn testuitslag en (Non)COVID-19 Certificaat?
Wij doen er alles aan om binnen 8-36 uur na afname van uw testmonster uw testuitslag aan u te berichten en eventueel een (Non)COVID-19 Certificaat aan u te verstrekken. Daar hebben wij ons testproces specifiek op ingericht. In verreweg de meeste gevallen lukt dat ook ruimschoots. De termijn voor ontvangst van uw testuitslag en certificaat is echter een indicatie, geen garantie. Heeft u 48 uur na de afname van uw monster onverhoopt nog geen resultaat ontvangen, stuur ons dan een email onder vermelding van registratienummer. Soms kan het voorkomen dat een testuitslag en/of COVID19 PCR Certificaat later wordt ontvangen – bijvoorbeeld omdat wij prioriteit moeten verlenen aan mensen met een medische indicatie, aan zorgpersoneel en aan mensen uit andere (door de overheid aangewezen) cruciale beroepen.

Als u niet binnen 72 uur na de afname van uw monster uw testuitslag en/of (Non)COVID-19 Certificaat heeft ontvangen, zullen wij op uw verzoek uw testkosten restitueren. Omdat wij de verstrekking van uw testuitslag en/of (Non)COVID-19 Certificaat niet kunnen garanderen, aanvaarden wij geen aansprakelijkheid voor welke schade dan ook die u mocht lijden doordat u uw testuitslag en/of (Non)COVID-19 Certificaat niet binnen 72 uur heeft ontvangen.
Bovendien geldt in alle gevallen (dus niet alleen wanneer uw testuitslag en/of certificaat niet tijdig zijn ontvangen) dat onze totale, cumulatieve aansprakelijkheid voor een eventuele tekortkoming beperkt is tot maximaal het factuurbedrag van uw test en/of uw bestelling van een (Non)COVID-19 Certificaat.

Ik ga op reis. Wat kan ik doen als ik niet op tijd mijn (Non)COVID-19 Certificaat heb ontvangen?
Als u op reis gaat is het belangrijk dat u zo vroeg mogelijk uw testafspraak inplant en dat u ook voldoende maatregelen treft voor het geval u uw testuitslag en/of uw (Non)COVID-19 Certificaat niet op tijd voor uw vlucht heeft ontvangen. Heeft u na 48 uur (na afname) nog geen resultaat ontvangen, dan adviseren wij u ons een bericht te sturen via ons contactformulier. Wij streven ernaar alle emails die wij ontvangen binnen 6 uur te beantwoorden tijdens kantooruren, 7 dagen per week.

 

 

 

logo-happycheck_footer.png

HappyCheck
Bijlmerdreef 434C
1102 AC, Amsterdam
Helpdesk 0886 377 277
KvK nummer 64377237
contact@happycheck.nl

Openingstijden

Ma 14:00 -15:00 en 17:00 - 18:00
Di 14:00 -15:00 en 17:00 - 18:00
Wo 14:00 -15:00 en 17:00 - 18:00
Do 14:00 -15:00 en 17:00 - 18:00
Vr 14:00 -15:00 en 17:00 - 18:00
Zat 14:00 -15:00 en 17:00 - 18:00
Zo 14:00 -15:00 en 17:00 - 18:00

Search